Recensies

Benieuwd naar de ervaring van onze klanten?
bovag-garantie

Recensies

Schrijf een review
1
2
3
4
5
Versturen
     
Annuleren

Schrijf een review

Gemiddelde beoordeling:  
 6 reviews
door Carolien van den Heuvel over Autoservice Bakkum
Autoservice Bakkum

Dinsdag morgen een vrije dag richting zee, na 200 km rijden gaf mijn auto een signaal dat er iets niet goed was met de auto. Mijn geluk dat ik Castricum in reed en bij AutoService Bakkum aan kwam.Zij gaven direct een leen auto zodat ik toch naar het stand kon gaan, terwijl zij mijn auto gingen repareren. Na een dagje zonnen belde zij mij op dat de auto klaar stond geheel gerepareerd zodat ik weer naar Mierlo kon rijden met een gerust gevoel. De rekening viel mee en de leen auto was gratis. Petjes af voor deze monteurs voor de zeer goede service. Toppie!

door Hans Welp over Autoservice Bakkum

Top service!

door Max Broenink over Autoservice Bakkum

Je wordt hier altijd goed geholpen! Bedankt

door Romy Laroo over Autoservice Bakkum
Goede service

Super!

door Elise63 over Autoservice Bakkum

Voor de eerste keer in deze garage maar supergoed geholpen. Zou naar de fiat garage in Alkmaar maar hier had ik slechte ervaring met klantvriendelijkheid. Gekomen voor een grote beurt en na onderzoek van mijn auto kreeg ik keurig een offerte met de werkzaamheden die gedaan diende te worden. Had van te voren gezegd dat ik niet veel budget had op dit moment en hoewel er een boel gedaan moest worden aan mijn auto hebben ze ook prima meegedacht. Had bv een palletje afgebroken bij de koplamp inzetten en bij de fiatgarage zeiden ze direct dat ik een hele nieuwe koplamp moest hebben.(295,- excl. inzetten en BTW) Hier werd er gewoon met mij meegedacht en hebben ze er een schroefje ingedraaid met de mededeling dat als ik er weer een nieuwe lamp ingezet moet worden, ik gewoon langs kon komen en doen zij het. Prima!! Na de reparatie kreeg ik alle onderdelen die vervangen waren ook daadwerkelijk te zien met uitleg wat ze gedaan hadden en waarvoor. Mijn auto reed weer als een zonnetje!! Superblij was ik. Echter een week later had ik gewoon domme pech. S,avonds op weg naar Utrecht kreeg ik op de snelweg een rood lampje waarvan ik niet wist wat het was. Omdat hij net een week geleden was nagekeken had ik in eerste instantie niet zo.n rot gevoel. Ik durfde echter niet langs de snelweg stil te gaan staan en besloot langzaam door te rijden tot de eerste benzinepomp. Nou die kon ik maar net aan halen. Toen ik stopte rookte mijn auto verschrikkelijk. Ik was volledig in paniek maaaar..... Gelukkig kwam er ook net een auto van de ANWB het terrein op. Hoewel ik geen lid was op dat moment heeft de monteur mij dus gewoon geholpen maar hij kon de auto niet maken en ik moest worden weggesleept. Het bleek domme pech een buisje afgebroken bij de thermostaat en daardoor was de koelvloeistof weggevloeid. Ik hoefde de monteur niet te betalen alleen het wegslepen was wel 200 euro. De auto weer naar garage Liefting Schermer gebracht in Bakkum en voor de deur gezet want inmiddels was het 23.30uur. De volgende dag gebeld wat er gebeurd was en zij wilden er wel weer direct naar kijken. Ik had inmiddels wel de zenuwen want de man van het sleepbedrijf had al gezegd dat mijn auto wel overleden zou zijn!! Gezien mijn verhaal. En minstens een half uur gereden zonder koelvloeistof. Ik heb de hele ochtend tot misselijk aan toe gekeken naar revisiemotoren en nieuwe motor voor de fiat tot ik om half twee in de middag alweer gebeld werd met de mededeling dat mijn auto weer klaar was èn gemaakt. Omdat ze zich heel goed konden voorstellen hoe het voor mij moest zijn geweest om zo in de stress te zitten hebben ze ook deze keer weer met mij meegedacht met de betaling. Ik ben dus superblij dat ik bij deze garage en natuurlijk de hulpvaardige en vriendelijke monteurs terecht ben gekomen en ga hier niet meer weg.

door Johan Schermer over Autoservice Bakkum

Wat een top garage, kwaliteit & service